Giep Franzen
Swocc ziet het als haar missie om de kennis over merken en de werking van commerciële communicatie te vergroten
http://www.swocc.nl/bestuur/giep_franzen.php
Erwin van Lun
Het weblog mensmerk.nl is het weblog bij het boek van massamerk naar mensmerk. het beschrijft de veranderingen van merken als gevolg van de veranderingen in de media. het beschrijft de opkomst van personal brand agents, de brand coming out en de virtual personal brand instances.
http://www.mensmerk.nl/
David Aaker
David Aaker
http://www.haas.berkeley.edu/faculty/aaker.html
Jan Rijkenberg
Jan Rijkenberg
http://blogfonk.fonkstra.com/2004/09/fonk-for-thoughts-jan-rijkenberg.html
Jean-Noël Kapferer
Jean-Noël Kapferer
http://www.kapferer.com/english/
Rik Riezebos
Boeken van rik riezebos vindt u bij managementboek.nl. snelle levering. betaling per acceptgiro. niet goed geld terug.
http://www.managementboek.nl/auteur_info.asp?auteurid=430
Martin Lindstrom
Martin Lindstrom
http://www.brandsense.com/
Kevin Keller
Kevin Keller
http://exec.tuck.dartmouth.edu/customerfiles_dartmouth/upload/upload/kkeller.htm
Ronald van Kralingen
Boeken van roland van kralingen vindt u bij managementboek.nl. snelle levering. betaling per acceptgiro. niet goed geld terug.
http://www.managementboek.nl/auteur_info.asp?auteurid=1882